PLATBA SELHALA
Vaše platba byla ze strany platební brány PayU.cz zamítnuta a neproběhla v pořádku. Můžete vytvořit novou objednávku a zvolit jinou platební metodu.
Vaše platba byla ze strany platební brány PayU.cz zamítnuta a neproběhla v pořádku. Můžete vytvořit novou objednávku a zvolit jinou platební metodu.
Nejčastější příčinou je nastavení limitů. Aby platba proběhla v pořádku, je třeba zkontrolovat nastavení v internetovém bankovnictví, případně kontaktovat banku. Pokud banka zamítne platbu, bohužel v systému nevidíme, jaký z těchto důvodů byl za zamítnutím platby. Pro více informací je potřeba kontaktovat vaši banku.
Mezi další příčiny selhání platby může patřit:
Již expirovaná zadaná karta
Karta v bance nahlášená jako ztracená.
Případně nedostatek hotovosti na účtu.
Kontaktujte nás a pomůžeme Vám problém vyřešit!